Alla inlägg under augusti 2009

Av Kerstin - 21 augusti 2009 14:57

Jag vill tipsa om en väldigt bra sida om man är nyfiken vad LCHF är för något. Den är väldigt informativ, snygg och enkel. Kicka gärna förbi och titta på den.

Av Kerstin - 21 augusti 2009 09:56

Grattis till ditt personliga rekord på 10 kampen. Vad jag är så stolt över dig. Vilken kämparanda du har. Förstår att du vill mer men det är himla bra gjort. Kan tänka mig att du är väldigt väldigt mör idag. Hoppas att du har kunnat träffa familjen. Vi ses när du är hemma igen.

Kram mamma

Av Kerstin - 19 augusti 2009 22:54

Det gick bra på Daniels sista gren också. Han slog personligt rekord och ligger bra till för att slå sitt personliga rekord på 10 kamp.

Nu ska jag försöka sova lite innan det är dags igen,

Av Kerstin - 19 augusti 2009 21:08

Den här dagen har varit så himla jobbig. Jag har nog aldrig gått fram och tillbaka så mycket och allt beror på sonen Daniel. Väldigt svårt att sitta still. Men snart är dagen över och jag får vara ner lite till i morgon.

Det har gått väldigt bra för Daniel och jag är så glad. Nu är det bara en gren kvar idag och det är 400m. Hoppas att han gör bra ifrån sig på den också. Då har han fått en kanon start på 10 kampen och det blir spännande att se hur det går i morgon.

Något helt annat:

Vår Propolis kräm som jag tycker är så fantastisk... har fått 5 plus i ett test i expressen och det är jätte kul. Jag använder det själv både till mig själv och till djuren här hemma med gott resultat.

Nu ska jag se färdigt på 10 kampen i VM.

Av Kerstin - 18 augusti 2009 21:17

Här är flaggan som ska med till VM, så ser ni den i tv... så är det familjen som sitter där:))



Av Kerstin - 18 augusti 2009 11:08

Nu är det snart dags… puhhh vilken pärs det kommer bli. I morgon är det dags för Daniel att tävla i Berlin.  Alla i familjen  (utom jag) kommer vara på plats i Berlin för att följa Daniel. Självklart hade jag med velat följa med. Men någon måste vara hemma med hundarna här hemma. Sen är det så att jag är hopplös att ha med på hans tävlingar. Blir så nervös och kan inte sitta still :)). Här hemma kommer jag ha sällskap som tur vad. Men jag kommer nog inte vara så kontaktbar i morgon och på torsdag när han tävlar. Blir evigt vankanden här hemma. Tur att hundarna måste ut så jag har något annat att tänka på. Daniels egna tankar inför morgondagen kan ni läsa här på hans blogg.
Hur det en går så är jag så stolt att han har kommit så här långt och jag hoppas verkligen att han kommer försöka att ha roligt. Tänk att stå inför 80 000 personer. Vilken känsla..

Så snälla Danile... ha roligt!!!

Av Kerstin - 17 augusti 2009 22:35

Ett Stort Grattis till Thea "Allaballatassens Vintersaga" och matte Lena, till ett så jätte fint resultat på sin första tävling i lydnad.
I helgen tävlade dom i tävlingen "Inlandsylet" som anordnas av Storumans BHK. Tävlingen hölls över lördagen och söndagen. Thea tävlade i Lydnadsklass 1 båda dagarna och hon fick 1 pris båda dagarna. Poängen blev 186p och 181,5p. Dom fick också en Stor pokal som helgens bästa epikage. Thea är bara 10 månader och är syster till vår lilla gullunge här hemma "Soffie".



Av Kerstin - 14 augusti 2009 11:52

Idag blev jag väldigt glad när jag såg att Foerver Living hade börjat tillverka och sälja Mineral Makeup. Än så länge i USA men jag hoppas verkligen det kommer till Skandinavien och Sverige också, snart :)). Det vore verkligen kanon tycker jag. Fanns en hel del andra nyheter, men dom berättar jag senare om :)).



Presentation

Omröstning

Vad är bäst - tik eller hane?
 Tik
 Hane
 Spelar ingen roll

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards